Subject: Elektriprojekti IP7015 kooskõlastamine
From: "Rummel, Uudo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 15:17:08 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti „IP7015 Merinäki alajaama F1
rikete vähendamine Urissaare külas, Häädemeeste vallas, Pärnu maakonnas“
(manuses kooskõlastuse taotlus, seletuskiri ja asendiplaanid ning
ristmevälja joonis  DWG ja PDF formaadis).

Projekteeritud rajatised asuvad riigitee nr.19334 Laiksaare – Massiaru -
Teaste tee maaalal ja kaitsevööndis km 7,18 – 7,82. Olemasolev
rekonstrueeritav ristumine teega km 7,60.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Uudo Rummel

projekteerija

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob +372 5164549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte